Умови гарантії

Всі умови гарантії відповідають вимогам Закону України «Про захист прав споживачів», Правил продажу непродовольчих товарів, затвердженого Указом МЗЕЗТ України та нормативним документам (ГОСТ), згідно з якими:

Продавець приймає претензії щодо якості взуття при наявності товарного чека, гарантійного талона та збереженні упаковки протягом 30 календарних днів з дати продажу, у вигляді письмової заяви із зазначенням конкретних дефектів.

Гарантійні терміни

Гарантійний термін - це термін протягом якого виробник (продавець) приймає на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.

Термін служби - календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини. Термін служби дорівнює гарантійному строку.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків продавець діє за р .. II ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Взуття для дорослого населенняя

  • взуття повсякденне з верхом зі шкіри 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;
  • взуття модельна з верхом з натуральної шкіри 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;
  • взуття модельна з верхом із синтетичних і штучних шкір 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.

Умови на гарантійний ремонт взуття

  • Незначні дефекти взуття, які можуть бути усунені підприємством без зниження його споживчих властивостей (відклеювання декоративного ранта, розрив нитки на пришивними підошві, відрив фурнітури, поломка замків-блискавок, відставання набійки, відклеювання підошви і т.п.) не є підставою для повернення коштів та обміну взуття. Такі дефекти усуваються шляхом ремонту.
  • Претензії не приймаються при виникненні пошкоджень або інших незручностей у зв'язку з уцінкою даного товару.

Крім того гарантія не поширюється:

  • При наявності механічних і хімічних пошкоджень;
  • При спробі ремонту будь-ким, крім виробника (продавця).

Як повернути взуття в магазин по гарантії:

  • зв'язатися з оператором магазину;
  • пояснити причину повернення;
  • відправити товар транспортною компанією назад в магазин;
  • повідомити оператору магазину номер транспортної декларації.

Додаткова інформація:

Плями на взутті, що виникають при носінні взуття в сиру погоду, не є підставою для пред'явлення претензій виробнику. Незначне забруднення внутрішньої поверхні взуття не є підставою для повернення.